Ticho.cz si právě čte: (3 návštěvníci)
   Na "Ticho.cz" najdete: 1381 znaků!!2809 diskusních příspěvků!!1668 novinek!!636 odborných článků!!173 fotek 
<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   >>>  
 Nový příspěvek

informace20.7.2001
Ahoj,zvažuji naučit se znakovou řeč.Slyším skvěle,mám relativně dost času a široké srdce.Myslím,že mužu dost pomoci a vím,že takových je nás víc.Ale jediná škola na internetu Pevnost chce po mě cca 4 5OO,které nemám.Co navrhujete?
 Re:Re:informace24.7.2001
Ahoj, myslim si, ze jazykovy kurz v rozsahu 80 hodin za 4500 neni moc. Kvalitni kurz anglictiny stoji 9600 za 64hodin. Prepocteno na 80 hodin v Pevnosti je to 12000
  Re:Re:informace25.7.2001
Díky ,Martino, za odpověd.Vykašlu se na to.Ale až někdy uslyším, že neslyšící potřebují dobrovolníky aby s nima zašli k doktorovi nebo na úřad atd.,víte co si v duchu
   Re:Re:informace27.7.2001
Asi je lepší, že ses na to vykašlala. Takový "dobrovolníci" na úřadech toho nejvíc zkazej. Neslyšící nejsou blbý, potřebujou se domluvit, tj. tlumočníky, a ne asisten
   Re:Re:informace16.8.2001
Pokud se chcete naučit pár znaků, v el.-magazínu Lexikon (http://lexikon.wz.cz) vychází kurz základů znakové řeči. Ale pokud do toho chcete jít opravdu, tak to asi ch
 Re:Re:informace1.8.2001
Ahoj Veroniko, nevím sice, ve kterém městě bydlíš, ale většinou v každém větším okresním městě pracuje organizace neslyšících. Pokud potřebuješ prvotní kontakt, abys
  Re:Re:informace1.8.2001
JO,jo, souhlasím, rozhodně je důležitý krok, "zmapovat si okolí". Znakovka má zákonitosti a pravidla která se stejně nejlépe pochopí ve společnosti neslyšících. Mimo
 Re:Re:informace9.1.2002
Píšeš o Pevnosti takže jsi možná z Prahy, doporučila bych Ti abys navštívila stacionář ČUN v Dlouhé ulici, jako vedoucí stacionáře tam pracuje moje kamarádka - je sly

Ahoj všichni26.6.2001
Zdravím všechny uživatele serveru Ticho.cz.Jsem tu poprvé.Zajímalo by mě,zda se dá někde sehnat učebnice znakové řeči nebo něco podobného.Nejsem neslyšící.Díky.Přeji hezký den.
 Re:Re:Ahoj všichni26.6.2001
Ahoj. Zkus WWW.PEVNOST.COM Nevim, jestli maji ucebnici, ale muzou te to tam naucit :-) Ahojda...
  Re:Re: Jarmile28.6.2001
Děkuji Vám za adresu, hned se tam jdu kouknout. Díky.
 Re:Re:Ahoj26.6.2001
Ahoj Medvěde, žádná opravdu kvalitní učebnice tzv. znakové řeči (podle platného zákona) neexistuje. V našich poměrech lze sehnat pouze letitý Slovník znakové řeči á 4

Dotaz na Toma21.6.2001
Ahoj Tome,omlouvam se ze se ozyvam az tak pozde,ale nechodim ted moc na net.Jen jsem se chtela zeptat,jak to vypada s tema planovanyma strankama a tak..jestli jsi jeste sehnal nejaky materialy nebo zda uz nemas zajem.Kdyz jsi mi pak uz neodpovedel,tak jse
 Re:Re:Dotaz na Toma22.6.2001
Neboj, neboj, na nic jsem nezapoměl, jenom mám jako každej jinej spoustu práce která ........ Tutovka ale všechno dohoním v prvním nebo druhém týdnu v červenci. Budeš
  Re:Re:Dotaz na Toma27.6.2001
Tak to jsem rada...jen tam prosim to moje urcite jeste nedavej!Nechci aby to tam bylo neuplny a az to bude,tak ti to poslu cely ve formatu www nebo ja nevim, kamos mi

Znaky pro sppg terminologii10.5.2001
Ahoj všichni, tlumočím na VŠ obor speciální pedagogika a potýkám se s nedostatkem znaků pro sppg, psychologickou a psychiatrickou terminologii. Můžu svému klientovi vysvětlit cokoliv, mám na to vzdělání, ale znaky jako takové mi chybí. Jako příklad mohu u
 Re:Re:Znaky pro sppg terminologii10.5.2001
Ahoj Terezko, na které vysoké škole tlumočíš? V Praze na speciální pedagogice prý takové tlumočení přednášek neprobíhá. Ráda bych věděla, kde tomu tak je. Díky za
  Re:Re:Znaky pro sppg terminologii11.5.2001
Na MU v Brne. Mne i meho klienta to stalo hrozne usili, ale podarilo se nam skolu presvedcit o tom, jak je tlumocnik s odpovidajicim vzdelanim nezbytny. Podotykam, ze
   Re:Re:Znaky pro sppg terminologii14.5.2001
Ahoj Terezko. Ani nevíš, jakou radost si udělala mně a určitě spoustě dalším lidem. Individuální tlumočník na vysoké, ale i střední škole je bezesporu báječná cesta.
    Re:Re:Znaky pro sppg terminologii14.5.2001
Ahoj Lucko, ozvi sem i na moji emailovou adresu. Bylo by zbytecne to tady zatezovat procesnimi zalezitostmi.
     Re:Re:Znaky pro sppg terminologii16.5.2001
Když si to tak čtu, tož aj ztrácám chuť.... . Na ledasco. Tak to nasměřuji jinam - je SUPER, žE SE Dá "VYDUPAT" TLUOčNíK, KTERéHO BYCH MěL "JENOM PRO SEBE". Vzhledm
      Re:Re:Znaky pro sppg terminologii16.5.2001
Jo, já myslel, že se tam ta mailovka objeví, když jsem to zadával... . Takže je to azvonek@volny.cz. Ahoj Saša
       Re:Re:Znaky pro sppg terminologii20.6.2001
Ahol Peře, Lucko a Terezko. Z vzájemných výpadů a obran mám dojem,že jde o spor ne ale mezi Vámi a tématy, které proti sobě používáte, ale v podstatě o něco možná
      Re:Saša, Lucka, Tomáš16.5.2001
Díky za podporu.
    Re:Re:Znaky pro sppg terminologii14.5.2001
Ahoj Lucko. Vidím, že máš radost, že probíhá na nějaké vysoké škole tlumočení. Pokud máš zájem o několikaleté zkušenosti z každodenního tlumočení na vysoké škole, ob
     Re:Re:Znaky pro sppg terminologii14.5.2001
Ahoj Petře, to, že se na FFUK tlumočí na oboru čeština v komunikaci neslyšících víme všichni, protože ten obor byl pro sluchově postižené oficiálně otevřen. Potíž je
      Re:Re:Znaky pro sppg terminologii15.5.2001
Je vidět, že moc nevíš, o čem mluvíš. Kolikrát jsi na FFUK byla? Nejsem sice tlumočník, ale myslím si, že tvoje poznámka o tom, že klientovi vše vysvětlíš, protože m
       Re:Re:Znaky pro sppg terminologii15.5.2001
Drahý Petře,kdo jsi, že mne urážíš bez toho,abys mne viděl pracovat.Nechci se tady rozepisovat o tom,že tlumočník by měl mít odpovídající vzdělání vzhledem k tomu, co
        Re:Milá Terezko16.5.2001
Já taky nevím, jak se ukazují homonyma a ani jsem o nich nic neříkal. Já vůbec neumím ukazovat. Ale nehrnu se nikam, kde bych to potřeboval. Jakéhokoliv tlumočníka js
     Re:Re:Znaky pro sppg terminologii16.5.2001
Ahoj Petře. Je fajn, že se na FFUK už léta tlumočí a doufám, že stále bude. Nicméně, že si člověk vybere libovolný obor a tlumočník půjde za ním je správná cesta.
      Re:Re:Znaky pro sppg terminologii16.5.2001
Ahoj Lucie, jsem ostrej, protože nesnáším pseudoodborníky, kteří dělaj základní chyby a je na nich vidět, že si jen na něco hrajou. A to v jakémkoli oboru. Takže, p
       Re:Re:Znaky pro sppg terminologii16.5.2001
Proč by ti mělo být líto člověka, který v životě doopravdy něco dokázal? Mě se tvůj přístup a ostrý tón zdá vyrobený z umělé hmoty. Také nerozumím tomu co tím vlastně
 Re:Re:Znaky pro sppg terminologii20.6.2001
Ahoj, můžu s tebou konzultovat obsahy odborných termínů a možnost jejich opisu a tlumočení do znakovky. Sám jí ale neumím,třeba najdeme symboly, co by ve spojeních vy

Mimočítanková četba26.4.2001
Prosím všechny o rady a tipy na mimočítankovou četbu pro 3. třídu neslyšícíh.
 Re:Re:Mimočítanková četba9.5.2001
Zaslechla jsem něco o projektu olomoucké fakulty studentů specky, že upravují knihy pro sluchově postižené děti. Zkus si tam něco po internetu najít. Vím, že snad měl
  Re:Re:Mimočítanková četba9.5.2001
Díky, o upravených knihách víme, ale čtou je děti ve vyšších třídách, když by je naše děti znaly už teď,tak potom by je nebavilo znovu je číst, a to paní učitelky nec
   Re:Re:Mimočítanková četba11.5.2001
Napadá mě "LUKEŠOVÁ,Milena:Holčička a déšť, nebo Holčíčka a čáp. Jěště se u nás v knihovně porozhlédnu a napíšu. Ahoj.
    Re:Re:Mimočítanková četba14.5.2001
Díky, na knížky se určitě podívám. Jsou právě v obchodech, nebo musím do knihovny? Píšeš z Kostelce? Zatím ahoj a zase se ozvi.
     Re:Re:Mimočítanková četba18.5.2001
Uhodla jsi. Zdravím a knížky dodám.S.
   Re:Re:Mimočítanková11.5.2001
Ahoj, skoro vsechny upravene knihy z olomoucke fakulty (neni jich rozhodne 1-2!!!) a nejen tyto jsou k nahlednuti ci zapujceni v Informacnim centru o hluchote FRPSP

kde jste lidi???24.4.2001
Mam pocit, ze se zde nejak přestalo komunikovat...to je celkem škoda, ale třeba se to zase někdy rozjede...Tak zatim pěkné jaro všem!Ala
 Re:Re:kde jste lidi???25.4.2001
Taky mám ten pocit. Přitom je tolik témat k zamyšlení. Co třeba: má pantomima význam pro neslyšící děti a mládež? Může mít vliv na jejich duševní rozvoj? Má vůbec jak

ASL4.4.2001
Už delší dobu tu běhá banner na animované znaky z American Sign Language. Docela by mě zajímalo co Vy na tu americkou znakovku říkáte?
 Re:Re:ASL6.4.2001
ASL, jsem znám znákové řeči ASL, já umím pouze 10 znaků ASL. Jsem zapůčil CD.ROM od FRPSP v Stodůlkách.
  Re:Re:ASL6.4.2001
Dík za informaci, jedu v sobotu do Berouna a hned si tam o jedno CD řeknu.

Znaková řeč4.4.2001
Ráda bych se naučila znakovou řeč. Protože mám příbuzné, kteří jsou neslyšící. Prosím poraďte mi kam se mám obrátit. Jsem z Příbrami. Moc děkuji S pozdravem Martina
 Re:Re:Znaková řeč21.1.2002
No, Martino, ackoli jsem taky z PB, o zadnem kursu (ani dobrem, ani spatnem) tady jsem nikdy nic neslysela. Nejblizsi a nejschudnejsi cesta je do Berouna nebo do Prah

Umřeli všichni diskutující??1.4.2001
Po dlouhé pauze jsme opět nahlédla do diskuse. Překvapuje mě, že po krásném rozběhu, kdy to vypadalo, že se na těchto stránkách normální člověk něco doví, je mrtvo. Poslední odezvy napovídají, že nikoho nebaví se dohadovat s lidmi. I já jsem od těchto str
 Re:Re:Umřeli všichni diskutující??4.4.2001
Ahoj, taky jsem byla prekvapena, jak rychle to "vymřelo"...no treba se to zase časem spravi...Když to beru podle sebe, tak ja ted taky nemam moc času sedet u internet
  Re:Re:Umřeli všichni diskutující??4.4.2001
Mě se zdá, že to je tou přísností a ostrým pohledem na názory druhých a taky jednostrannou tématikou. Pořád je to o tom, jak kde znakovku a s kým ano a s kým ne. Mno
   Re:Re:Umřeli všichni diskutující??6.4.2001
Jojo,děti jsou fajn :o))Maji radost uplně ze všeho...no,bylo by treba fajn mit nejaky oddil ne?!Muj kamos to jednou zkousel,ale krachlo to trochu na nezajmu rodicu a
    Re:Re:Umřeli všichni diskutující??6.4.2001
To víž že to mám. A je to moc povedený. Přes víkend Ti pošlu mejl. Mimochodem já jedem kroužek vedu. Jde o sportovní lezení. Chodíme s háďatama na lezeckou stěnu v P
     Re:Re:Umřeli všichni diskutující??7.4.2001
To jsem ráda, už jsem se bála, že se to někde ztratilo...to je fajn, že to už máš přečtený... Pozdravuj ode me děcka v oddíle.Taky bych neco takového chtela v budoucn
      Re:Re:Umřeli všichni diskutující??5.11.2001
Tak jedem. Rozjedte to, at se Vam dari co nejlip tlumocit vsechny informace. Stoji to za to. Ucit se, ucit se, ucit se - predevsim od neslysicich, kteri Vam daji nako
   Re:Re:Umřeli všichni diskutující??6.4.2001
Tomáši, přišla ti ode me ta práce? Nebo ne?!!Zatim se měj Ala

Úprava diskuze12.3.2001
Co se to stalo? Z diskuze, která byla nepřehledná, se stala dvojnásobně nepřehledná!!! Pokud má návštěvnost této diskuze zůstat, bylo byx dobré to předělat, protože takhle se to nedá číst! Jak se nyní, po vylepšení, dozvím, které příspěvky jsou nové?
 Re:Re:Úprava diskuze12.3.2001
V sobotu Vás tu bylo 65 a v neděli 45 a diskuze doopravdy houstne do nepřehledna. Tak tedy dobrá, dobrá přísný Jiří. Jako jednu z nejdůležitějších připomínek beru že
  Re:dotz26.3.2001
Mohi byste mi prosim nekdo poradit kde bych si mohla na internetu přečíst o znakové řeči nejaké příspěvky nebo vubec o neverbalní komunikaci? Moc Vás prosim.Jarka
   Re:Re:dotz26.3.2001
Jen drobné upozornění, komunikace pomocí znaků není neverbální komunikací.
   Re:Re:dotaz26.3.2001
Ahoj, neco malo je na http://moje.most.cz
   Re:Re:dotz26.3.2001
a taky neco o malo odbornejsi informace + odkazy se daji najit na strankach www.ff.cuni.cz/ustavy/cnes
 Re:Re:Úprava diskuze14.3.2001
Tak co Jiří a všicni ostatní. Jak se Vám líbí nově upravená diskuze v barvičkách. Posledních 10 příspěvků (řazeno podle data) je označeno modře. V případě, že se vybe
  Re:Re:Úprava diskuze14.3.2001
Nechci tě Tomáši zklamat, ale vzhledem k tomu, že už nikdo příspěvky nepřidává, tak ta úprava asi není správný krok kupředu.
  Re:Re:Úprava diskuze19.3.2001
Ahoj Tomáši nezlob se, snažím se vyznat v nové úpravě diskuse, ale po pravdě řečeno, připadá mi to složitější a nepřehlednější než dřív. Vím že je lehké kritizovat,
  Re:Re:Úprava diskuze20.3.2001
No holt na tom ještě něco bude třeba dotvořit. Snažte se vyznat a já se budu snažit vylepšovat.

<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   >>>  
 
Hledej dle:   Řetězec: Zadejte slovo, část slova či několik slov z hledané položky.
Pokud nic nenaleznete, postupně zjednodušujte parametry hledání.

Příklad:
Zadání 'cihla pálená' nebude nalezeno, proto v dalším kroku zadáte jen slovo 'cihla'.

Složitější výrazy:
Dále je možné použít logických operátorů AND a OR (bez závorek) pro vytváření složitějších výrazů.

Speciální znaky:
Ve výrazu je možné použít speciální znaky, které definují práci s hledaným výrazem:
? - místo tohoto znaku se při hledání použije libovolný znak
* - místo tohoto znaku se při hledání použije libovolný řetězec
[] - množina znaků - v závorkách je možné vyjmenovat skupinu znaků, které se při hledání použijí (např. [abef])
[-] - množina znaků - v závorkách je možné definovat interval znaků, které se při hledání použijí (např. [a-f])
 
 


 Nové příspěvky Vybrané příspěvky


informace
Ahoj,zvažuji naučit se znakovou řeč.Slyším skvěle,mám relativně dost času a široké srdce.Myslím,že mužu dost pomoci a vím,že takových je nás víc.Ale jediná škola na internetu Pevnost chce po mě cca 4 5OO,které nemám.Co navrhujete?
veronika11:53:17 20.7.2001
odpovědět 
 
Re:Re:informace
Ahoj, myslim si, ze jazykovy kurz v rozsahu 80 hodin za 4500 neni moc. Kvalitni kurz anglictiny stoji 9600 za 64hodin. Prepocteno na 80 hodin v Pevnosti je to 12000 Kc! Viz napriklad http://www.stjames.cz/ Slysela jsem, ze jsou v Pevnosti fakt dobri, ale je pravda, ze kdyz ty penizky nejsou, tak je to tezke. Mozna by ses domluvila na nejakych splatkach. Na webu o tom pisou, ze to jde. Zkus se zeptat. Mimochodem, mozna najdes i levnejsi kurzy, ale aby vas tam potom nebyl o patnact :-) Doporucuji ti, dat si na to pozor. Vetsinou je nizsi cena vyvazena velkym poctem lidi v jednom kurzu. To jsou ale obecne rady, ktere asi znas. Preji ti, abys vybrala uvazlive, a pozdeji nelitovala. Ahoj Martina
Martina22:19:43 24.7.2001
odpovědět 
  
Re:Re:Re:informace
Díky ,Martino, za odpověd.Vykašlu se na to.Ale až někdy uslyším, že neslyšící potřebují dobrovolníky aby s nima zašli k doktorovi nebo na úřad atd.,víte co si v duchu řeknu...
veronika13:43:50 25.7.2001
odpovědět 
   
Re:Re:Re:Re:informace
Asi je lepší, že ses na to vykašlala. Takový "dobrovolníci" na úřadech toho nejvíc zkazej. Neslyšící nejsou blbý, potřebujou se domluvit, tj. tlumočníky, a ne asistenty.
xyz0:46:53 27.7.2001
odpovědět 
   
Re:Re:Re:Re:informace
Pokud se chcete naučit pár znaků, v el.-magazínu Lexikon (http://lexikon.wz.cz) vychází kurz základů znakové řeči. Ale pokud do toho chcete jít opravdu, tak to asi chce mít kontakt s neslyšícími.
Václav Lexa15:55:35 16.8.2001
odpovědět 
 
Re:Re:informace
Ahoj Veroniko, nevím sice, ve kterém městě bydlíš, ale většinou v každém větším okresním městě pracuje organizace neslyšících. Pokud potřebuješ prvotní kontakt, abys získala základní znalosti, doporučuji ti pravidelně navštěvovat tyto akce neslyšících. Později se můžeš rozhodnout, zda si vybereš nějaký docházkový kurz, ve kterém si rozšíříš slovní zásobu a zdokonalíš znaky. Přeji ti hodně štěstí.
Dana8:07:03 1.8.2001
odpovědět 
  
Re:Re:Re:informace
JO,jo, souhlasím, rozhodně je důležitý krok, "zmapovat si okolí". Znakovka má zákonitosti a pravidla která se stejně nejlépe pochopí ve společnosti neslyšících. Mimo jiné by možná stálo zato rozšiřovat si slovní zásobu z videokazet. Gramatika je až to druhé. Myslím, že prímovní sérii kazet natočili ve studiu v Plzni ve škole.
Tomáš16:43:59 1.8.2001
odpovědět 
 
Re:Re:informace
Píšeš o Pevnosti takže jsi možná z Prahy, doporučila bych Ti abys navštívila stacionář ČUN v Dlouhé ulici, jako vedoucí stacionáře tam pracuje moje kamarádka - je slyšící, takže se s ní domluvíš bez problémů a je moc fajn. Určitě Ti pomůže a poradí.
hofina13:26:40 9.1.2002
odpovědět 
Copyright (c) 2001-2006 NetPro systems, s.r.o.   All rights reserved.