Ticho.cz si právě čte: (1 návštěvník)
   Na "Ticho.cz" najdete: 1381 znaků!!2807 diskusních příspěvků!!1668 novinek!!636 odborných článků!!173 fotek 
Odborný článek / Téma: Komunikace / Autor: Jaroslava Struhařová

Adresář služeb pro SP v JM kraji.

Adresář vznikl jako součást diplomové práce Jaroslavy Struhařové s názvem:
Služby poskytované osobám se sluchovým postižením v Jihomoravském kraji.
Najdete zde aktuální informace a kontakty rozdělené na kapitoly: Časopisy, Internetové služby, Vzdělávání, Zaměstnávání, Zdravotnictví, Kompenzační a technické pomůcky, Organizace, Kultura Neslyšících a volný čas, Telefonické a krizové linky v Jihomoravském kraji. V několika případech jsou zde uvedeny informace a kontakty o službách, které jsou
poskytovány osobám se sluchovým postižením v rámci celé České republiky.

Adresář naleznete ZDE:  Adresář


Jaroslava Struhařová
 30.4.2012 11:52




Diskuse ke článku:


 Nový příspěvek



 Nové příspěvky Vybrané příspěvky


  
Vyber autora:
Odborné články:
Vyber téma:
Hledej:
 


Přidat novinku 
Adresář služeb pro SP v JM kraji.
Adresář vznikl jako součást diplomové práce Jaroslavy Struhařové s názvem:
Služby poskytované osobám se sluchovým postižením v Jihomoravském kraji.
Najdete zde aktuální informace a kontakty rozdělené na kapitoly: Časopisy, Internetové služby, Vzdělávání, Zaměstnávání, Zdravotnic
30.4.2012, Jaroslava Struhařová ...další info
Znakování miminek
Pro autorku článků na "Tichu", paní Porazilovou, k nám přišel velice zajímavý E-mail, a protože již, bohužel, nejsme v kontaktu, rozhodli jsme se jej, po dohodě s pisatelkou, uveřejnit touto cestou.
Zároveň, prosíme všechny, kdo může poradit nebo spolupracovat, ať se nám ozve nebo odpoví v d
11.11.2006, Lucie (5 příspěvků v diskusi) ...další info
Cíle výzkumu a stanovení hypotéz4.část
Pozice mezi sourozenci může mít vliv na osvojení mluvené řeči, je-li starší sourozenec slyšící. Pořadí mezi sourozenci přiřazuji velký význam také z hlediska osvojení znakového jazyka dítětem.
19.4.2004, Simona Gavelčíková ...další info
DAKTYLOTIKA V SYSTÉMU SIMULTÁNNÍ KOMUNIKACE

Simultánní komunikace(bimodální model vzdělávání) je systém, kdy se používá u většinového jazyka (mluveného jazyka) dané oblasti, státu, ovšem paralelně s ním i nejrůznější další doplňující komunikační formy.
Jejich funkcí je zpřesňování výpovědi a jsou nejčastěji vizuál
26.3.2003, Pavel Kučera ...další info
POZNÁMKY KE VZDĚLÁVÁNÍ SLUCHOVĚ POSTIŽENÝCH PEDAGOGŮ
Na celou věc vzdělávání sluchově postižených pedagogů se můžeme podívat ještě z jiného hlediska. Helus uvádí: „…… vykonáme na děti daleko účinnější výchovný vliv tím, jací jsme, než tím, co od dítěte chceme. Jinými slovy, teprve obstojíme-li v tom, jak nás dítě vidí a jako koho nás má sklon n
24.3.2003, Saša Zvonek ...další info
DAKTYLOTIKA V SYSTÉMU ORÁLNÍ KOMUNIKACE
Jak naznačuje název, jde o mluvenou řeč. Neslyšící děti se učí mluvené řeči a jejím prostřednictvím pronikají do života společnosti a do jejího kulturního a společenského bohatství.
Základními součástmi orální metody je vyvíjení a osvojování mluvené řeči, výcvik v odezírání,
19.3.2003, Pavel Kučera ...další info
Problematika používání sluchadel - I.
V tomto článku bych se chtěla zabývat ne tím, jak se sluchadla používají, ale spíše tím, proč mnozí sluchově postižení tyto pomůcky odmítají. Tento problém se netýká lidí nedoslýchavých od narození, neboť ti bývají na nošení sluchadla zvyklí již od malička a nemívají s tím většinou žádné větš
17.3.2003, Alena Strnadová (1 příspěvek v diskusi) ...další info

<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   >>>  
Copyright (c) 2001-2006 NetPro systems, s.r.o.   All rights reserved.